الاثنين، 4 يناير، 2010

دع عنك لومي فإن اللوم إغراء

إلقاء صوتي لي لقصيدة دع عنك لومي فإن اللوم إغراء لأبي نواس 

أتمنى أن يُعجبكم

هناك 8 تعليقات:

  1. شكرا لك علي القصيده ...

    ردحذف
  2. موقع القصيدة الأولى محجوب عندنا

    ردحذف
  3. ابوحميد
    تسلم يا طيب على القصيده الجميلة (رغم انى كنت فاكرها أطول من كده)
    طيب ليا تعليق مش عارف هو صحيح و لا خطأ
    انا حاسس انك على طول لما بتلقي قصائد بحس ان صوتك (مبحوح) جدا يعنى انا عاوزك تتكلم بشكل طبيعى ... قط لا غير

    سلام يا زعيم و ادعيلي علشان انا بدأت امتحانات

    ردحذف
  4. قصيدة رائعة اخى احمد
    بس ليا طلب بسيط لو امكن اتمنى ان استمع الى قصيدة صلوات فى هيكل الحب للشاعر الرائع ابو القاسم الشابى بصوتك او قصيدة قصة راشيل للشاعر الكبير نزار قبانى
    تحياتى

    ردحذف
  5. مشكور أخ أحمد على المرور
    ============
    الأخ الفاضل : من أين أنت أو أعلمني بموقع رفع غير محجوب عندكم

    ================

    أبو خليل
    معلش لسه الكحة تعباني ومش مهنياني الحقيقية فمقدرتش أسجل حاجة طويلة
    البحة .. مش عارف الحقيقة لكن في سنة صدى في الصوت ووشوشة نظراً لأني مش بسجل في استديو .. ده تسجيل في البيت وبسجل وأنا قاعد على الكمبيوتر كمان وصدري وحنجرتي مش مفتوحة يعني بسجل بحياء

    بالتوفيق يا أبو خليل في الامتحانات

    =============
    دكتور : مها :
    طلبك مجاب في أقرب فرصة إن شاء الله

    دمتم جميعاً بود

    ردحذف
  6. تسلم اخى احمد ده عشمى فيك اخى الكريم
    دمت بكل خير

    ردحذف
  7. mimi

    ها إيه النتيجة ؟ ولا لسه مشفتيش

    ردحذف

(مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد)

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.